Frissen-fitten

 

Kezd velem a reggelt, hogy energikusan folytatódjon a napod!

A reggeli edzésnek számos jótékony hatása van,
 Egész napon át tartó frissesség
 Gyors és hatékony ébredés, fokozott oxigén felvétellel, az anyagcsere és a
véráramlás felpörgetésével
 Hatékonyabb zsírégetés
 Boldogsághormonok felszabadulása
 Szabad délután
 Garantált kiegyensúlyozottság

Nincs jobb érzés annál mikor már túl vagy az edzéseden és még előtted áll az egész
nap, a délutánodat úgy osztod be, ahogy akarod, nincs az a kényszer, hogy „Jaj,
még edzeni is el kéne menni.” hidd el a korán kelés meghozza gyümölcsét, fitt és
energikus leszel és még az agyad is jobban pörög majd, mint társaidé.

Mit hozz magaddal:
 kényelmes edzőfelszerelés
 kényelmes sportcipő
 törülköző (bérlés lehetséges)
 folyadék (ajánlott „cukros” üdítő fogyasztása)

És ne feledd!!! Az edzés előtti szénhidrát bevitel nagyon fontos pláne reggel, így
minden edzés előtt vegyél magadhoz tápanyagot, ez fog segíteni, fenntartani a
vércukorszintedet, és megelőzni az esetleges rosszullétet. Ha nem tartozol reggeli
lakomások közé semmi gond, vegyél magadhoz egy almát, egy banánt, vagy
bármilyen gyümölcsöt, kapdosd be idefele jövet és a cukros üdítőt se hagyd otthon,
hiszen szomjad oltására szűkséged lesz rá.


A frissen-fitten alakformáló, ébresztő órák, változatos óratípust takarnak, mely az
eszköztár adta lehetőségek maximális kihasználásával garantált. Az edzést egy alapos
bemelegítéssel kezdjük, hiszen az ízületeink megolajozása elengedhetetlen a
további 40 percben megoszlanak az intervall, zsírégető-állóképesség fejlesztő, illetve
a funkcionális, erőnléti gyakorlatok, a problémás területekre és a core (törzs)
izmainak erősítésére fókuszálva. Végezetül a jól megérdemelt nyújtással zárjuk az
órát, mely izmaink rugalmasságának megőrzésében játszik igen fontos szerepet.

Szabó Júlia

Szabó Júlia

Sziasztok!

Szabó Júlia aerobikedző vagyok, 14 éves sportpályafutásom után a veletek való közös
munkába szeretném fektetni energiáimat, ezzel hódolva egyik szenvedélyemnek, a sportnak.
2009 óta az Aerobik válogatott tagjaként számos világversenyen vettem részt és 2017
versenyidény végével búcsúztam el sportágamtól. Nehéz otthagyni a versenysport világát,
de eljön az az idő, amikor az ember már másra vágyik, hát én arra, hogy a sport szeretetét
átadjam másoknak, s átadva megismertessem velük azt a jóleső érzést, amelyet a
rendszeres mozgás nyújt, hiszen a rendszeres mozgásnak számos jótékonyan hatása van
az emberi szervezetre nézve, fizikai és lélektani szempontból egyaránt.

A sportpályafutásom alatt sok mindent megtanultam köztük azt is, hogy a célravezető úton
maradni nem könnyű, sok nehézséggel és lemondással jár. Fontos, hogy kellőképpen
motivált és kitartó legyél, hogy olyan emberek vegyenek körül, akik támogatnak célod
elérésében. Én örömmel támogatlak utadon, legyen szó akár fogyásról, akár
életmódváltásról. A verseny szezon által megkövetelt rendszeres diéta, az egészség tudatos
táplálkozás területén is megadta a kellő alapot, így táplálkozással kapcsolatos kérdésekben
is szívesen nyújtok segítséget.

Változatos, csoportos órákkal várlak benneteket szeretettel, minden kedden és csütörtökön!

 Nézd meg az adatlapom

Óra Információk

 Napok Kedd Csütörtök
 Szabó Júlia

Óra Keresése