Összesen 15 elérhető órát találtunk neked

Frissen-fitten

 

Kezd velem a reggelt, hogy energikusan folytatódjon a napod!

A reggeli edzésnek számos jótékony hatása van,
 Egész napon át tartó frissesség
 Gyors és hatékony ébredés, fokozott oxigén felvétellel, az anyagcsere és a
véráramlás felpörgetésével
 Hatékonyabb zsírégetés
 Boldogsághormonok felszabadulása
 Szabad délután
 Garantált kiegyensúlyozottság

Spinning

Miért válaszd a Spinning® programot? Mert egyedi a hangulata és a kerékpározás nagyszerű mozgásforma, amit télen-nyáron egyaránt végezhetsz!

Jóga

Elcsendesedéssel kezdünk, eltávolodunk a külvilágtól, a napi problémáktól, megérkezünk… Bemelegítés után különféle ászanákat, testgyakorlatok végzünk, ezek lehetnek nyújtó, erősítő, dinamikus stb. jellegűek. Légző gyakorlatokkal növeljük a tüdőnk kapacitását, lenyugtatjuk az idegrendszerünket. Az óra végét relaxációval zárjuk.

A jóga nagyon jó kiegészítője lehet a különféle sportoknak, különösen a kondizás, súlyzózás mellett ajánlott.

Mit kapsz a rendszeres jógázástól?

Fizikai hatások:

Tabata

A Tabata Japánból ered, névadója Izumi Tabata professzor. Az eredeti cél a japán
gyorskorcsolya válogatott tagjainak teljesítmény növelése volt
Közvetlen az edzések utáni pár órában az anyagcsere fokozódik, a szervezet alkalmazkodik az őt ért
’stressz’-hez, újraépíti magát egy „magasabb fittségi szinten”. (Szuperkompenzáció)
Az eredeti Tabata módszer lényege, hogy egy gyakorlatból nyolc, 20 másodperces sorozatot kell
végezned 10 másodperces pihenőkkel megszakítva . Ez 4 percet vesz igénybe, ezért, hogy még jobban

Oldalak

Óra Keresése