Összesen 16 elérhető órát találtunk neked

TeReX

Hogy milyen az órám, azt csak akkor tudod meg ha lejössz egy edzésre :) Én azt gondolom nem feltétlenül különböző mozgásokat, inkább különböző oktatókat kell "kipróbálni". 

Frissen-fitten

 

Kezd velem a reggelt, hogy energikusan folytatódjon a napod!

A reggeli edzésnek számos jótékony hatása van,
 Egész napon át tartó frissesség
 Gyors és hatékony ébredés, fokozott oxigén felvétellel, az anyagcsere és a
véráramlás felpörgetésével
 Hatékonyabb zsírégetés
 Boldogsághormonok felszabadulása
 Szabad délután
 Garantált kiegyensúlyozottság

Spinracing

Miért válaszd a Spinning® programot? Mert egyedi a hangulata és a kerékpározás nagyszerű mozgásforma, amit télen-nyáron egyaránt végezhetsz!

Spinracing

A Spinracing különleges edzésmódszer, amelyben ötvöződik a kerékpártréning és az aerobik
valamennyi előnye. A spinracing órán részt vevők egy speciális szobakerékpáron végzik az edzést,
motiváló zenére, csoportosan, edzői irányítással. A Spinracing egy egész testet kondícionáló
hatékony, zenére történő csoportos, kerékpáros, aerob edzésprogram. Az edzések során az altesten
kívül a felsőtest edzése is folyamatos, hiszen karhajlításokat is tartalmaz, mely változatossá teszi az
órákat. Különös figyelmet fordítunk a zene ütemének követésére, akár egyszerű,

Jóga

Elcsendesedéssel kezdünk, eltávolodunk a külvilágtól, a napi problémáktól, megérkezünk… Bemelegítés után különféle ászanákat, testgyakorlatok végzünk, ezek lehetnek nyújtó, erősítő, dinamikus stb. jellegűek. Légző gyakorlatokkal növeljük a tüdőnk kapacitását, lenyugtatjuk az idegrendszerünket. Az óra végét relaxációval zárjuk.

A jóga nagyon jó kiegészítője lehet a különféle sportoknak, különösen a kondizás, súlyzózás mellett ajánlott.

Mit kapsz a rendszeres jógázástól?

Fizikai hatások:

Oldalak

Óra Keresése