Has-Láb-Popsi

Egy órán belül próbálok minden izomcsoportot megmozgatni, főleg a nagyobb izomcsoportok, kritikusabb részekre való fókuszálással (Has-láb-popsi) különböző eszközök segítségével mint: súlyzó, laszti (kis,nagy labda), step pad, matrac, gumikötél vagy csak saját testsúlyos kondi, intervall edzés formájában. A gyakorlatok változatosak, amelyek hozzásegítenek a kívánt cél elérésében, legyen az súlyleadás vagy tónusosabb izomzat.

Bomba Body Tabata

A jól bevált Bomba Body alakformálást ötvöztem a Tabata módszerrel. A Tabata az intervallum edzésmódszerek közé tartozik. A Tabata edzést egy japán tudós Dr. Izumi Tabata és kutatócsoportja fejlesztette ki a tokiói National Institute of Fitness and Sport központban. Az óra során elsősorban saját testsúlyos gyakorlatból nyolc , 20 mp-es sorozatot kell végezni 10 mp-es pihenőkkel megszakítva. Az intenzív szakaszokat célszerű maximális terheléssel végezni, így biztosítva az edzést követő 12 órában a megnövekedett „utóégető” hatást. (megnövekedett kalóriafelhasználás)

Bomba Body

Várlak sok szeretettel egy jó kis zsírégető és alakformáló órára egyben. Aerobikkal amellett, hogy belátható időn belül elérhető a kívánt testalkat, az anyagcsere is javítható. Kalóriaégetésre az egyik legjobb edzésforma, mert az egész testet alaposan átmozgatja. Különböző eszközöket használunk: Step pad, súlyzók, gumiszalag, fitball. Nálam nincsenek bonyolult lépéskombinációk, egyszerű koreográfiára és jó kis talajgyakorlatokra számíthatsz.

Óra Keresése